Asadar, firma din domeniul IT a inceput sa traga concluzii, dupa aproape jumatate de an, de cand a trecut la acest program.
Rezultatul? Unul foarte bun, avand in vedere ca atat angajatii, patronul cat si clientii sunt foarte multumiti sa lucreze de marti pana vineri.
Iata ce au declarat managerii, chiar pe site-ul companiei: „Am analizat primele date in urma programului de 4 zile lucratoare pe saptamana, anuntat in septembrie 2016. Rezultatele obtinute arata ca experimentul si-a atins primul scop: acela de a vedea daca productivitatea poate fi mentinuta in conditiile reducerii timpului de lucru cu 20%. Drept urmare, vom mentine saptamana de 4 zile lucratoare pana in luna iulie 2017.”
„Un alt efect al programului de 4 zile lucratoare pe saptamana a fost o crestere a productivitatii in ziua de vineri. Pregatirea tuturor materialelor pentru campaniile care demareaza la final de saptamana sau luni a devenit prioritara in departamentul de specialisti Pay Per Click Marketing. Pana acum, fiecare client a beneficiat de campanii conforme cerintelor, indiferent de momentul de inceput si de final. Asadar, programul de 4 zile lucratoare pe saptamana nu a avut un impact negativ asupra campaniilor clientilor nostri”, mai este precizat in comunicatul de pe site-ul firmei.
Compania are de gand sa continue experimentul, si la implinirea unui an va face un raport complet despre saptamana de lucru de 4 zile.
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Firma care activeaza in domeniul IT a inceput acest proiect inca din luna septembrie 2016, ghindandu-se dupa mai multe studii care sustineau ca in ziua de luni angajatii nu dau randament.