De aceea, va invitam sa participati la cel mai important eveniment de Resurse Umane din ultimii ani: Conferinta “Cariera ta in HR – Comunicare, recrutare, intraprenoriat”.
Evenimentul este unul de elita, rezervat profesionistilor, si se bucura de un prestigiu deosebit in mediul economic si de afaceri din Romania. Si asta gratie mai multor factori:
1. Experienta companiei organizatoare (Grupul romano-german Rentrop & Straton are in palmares peste 150 de seminarii si conferinte pe teme de legislatia muncii, care au primit toate, fara exceptie, calificativul “Ireprosabil!”) ... detalii aici >>
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Portal Codul Muncii
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
2. Competenta si profesionalismul lectorilor (vedeti lista mai jos)
3. Calitatea informatiilor oferite (in contextul actual, caracterizat de o concurenta puternica pe piata muncii, orice “secret” de HR dezvaluit de specialisti este nu numai util, ci si extrem de oportun)
4. Locatia de lux (Hotel Marshal Garden, Bucuresti) ... detalii aici >>
5. Atmosfera “cu greutate”, generata de atat de numarul masiv de participanti (peste jumatate din locuri s-au ocupat in prima zi de inscrieri), cat si de profesionalismul acestora – directori HR de la mari companii, juristi, consultanti, manageri.
TEMA 3: “Recrutarea - proces esential de Resurse Umane in cadrul managementului organizational”
TEMA 4: Codul de Comunicare sau nu lasa comunicarea la voia intamplarii!
... click aici pentru detalii >>