Te-ai saturat de solutii “miraculoase”, dar pe care nu le poti aplica pentru afacerea ta? Degeaba vezi ce functioneaza pentru o corporatie, daca tu ai o companie mai mica. Si degeaba vezi cum se procedeaza in alte tari, daca nu poti aplica si in Romania.
Invata de la profesionisti, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci!
Parcurge Cursul video de Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online, care te ajuta sa vinzi mai mult! ...click aici pentru detalii complete despre curs >>
3 ore de Sfaturi, Exemple, Solutii si Modele aplicate si testate deja in magazine online de succes de la noi din tara.
Lectorii Cursului Video sunt doi dintre cei mai experimentati specialisti online implicati in fiecare zi in ceea ce inseamna SEO, Copywriting si Vanzari online.
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
250 Modele Fise de Post
Legis Plus Legislatia Muncii
Ei iti vor arata, pas cu pas ce trebuie sa faci, cu modele, exemple si realizarea practica a fiecarui pas in parte:
- Plecam de la SEO, cuvinte-cheie si cautarea lor, integrarea lor in continut,ajungem la - optimizarea on page si la regulile de optimizare
- trecem prin reguli de Copywriting intr-un Landing Page sau intr-o pagina de produs,
- vorbim despre convingerea prin Cifre, Preturi, Reduceri sau Promotii,
- despre Cresterea CTR-ului si Reducerea Back Bounce rate-ului,dar si despre Remarketing, Automatizare sau E-mailing
- plus Mesajele post comanda - cresterea ratei de achitare, upsale si branding.
Dan Panait - SEO specialist Fokus Digital Services
9 ani de experienta in "lupta" cu Google
Consultant ContentSpeed
Certificat Google Adwords
Certificat Google Analytics
Cristian Spanu - Ecommerce manager Retrop&Straton
11 ani de experienta in vanzari - mediul digital
Copywriter certificat pentru online
Content advisor - proiecte speciale
Conversion specialist - web sales
...click aici pentru detalii despre achizitonarea cursului video de Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online >>
Ce topicuri sunt explicate in Cursul video?
Pentru ca solutiile prezentate sa fie mai usor de inteles si aplicat, acesta a fost impartit in 3 Module principale:
Partea I - Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO
Evident, pentru a fi pe primele pagini in Google ai nevoie de continut. Dar nu orice fel de continut.
Felul in care alegi despre ce scrii (cuvintele-cheie) trebuie sa se combine perfect cu felul in care folosesti ceea ce ai scris (pagina perfect optimizata) si, mai ales, cu felul in care promovezi pagina in care ai pus acel continut.
Altfel spus - tot ce trebuie sa stii despre Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO.
Partea a II-a - Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului
Daca ai adus potentialul client in site-ul tau, de ce sa il lasi sa plece fara sa cumpere? Cum il convingi sa cumpere = Tehnici de Copywriting (gen FOMO sau StoryTelling) combinate cu Incentives date de Preturi, Reduceri, Promotii etc.
Toate acestea (si multe altele) sunt cuprinse in discutia despre Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului.
Partea a III-a - Mesajele post comanda - cresterea ratei de achitare, upsale si branding
Nu uita! Concurenta este mare si trebuie sa folosesti toate "armele" posibile pentru a lua fata competitiei.