Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Cand avem angajati fericiti, avem o cifra de afaceri mai mare

23 /Aug2016
Tags: viata profesionalaviata personala angajatiangajati fericitiechilibru angajati

Desi pare absurd la prima vedere, aceasta afirmatie se reflecta in totalitate in realitatea de zi cu zi a companiilor, indiferent de marime, mod de functionare sau de numarul angajatilor.

Atunci cand angajatii sunt multumiti de activitatea lor zilnica, de remuneratia lunara si cand au o relatie buna cu superiorii, ei sunt mai productivi. Isi dau toata silinta sa duca la bun sfarsit, cu succes, orice proiect preiau si se asigura ca tot ceea ce fac este in interesul angajatorului pe care il reprezinta. Aceasta este concluzia mai multor studii de specialitate, dar si a expertilor in resurse umane.

La buna dispozitie a salariatilor contribuie in principiu trei elemente: satisfactia financiara, mediul de lucru si echilibrul intre viata personala si cea profesionala - aspecte de care angajatorii trebuie sa se preocupe daca isi doresc sa isi mentina afacerea pe un trend pozitiv.

"Angajatul roman se declara (si este) foarte preocupat de salariu, dar, in realitate, sunt mai multi factori importanti pentru el: stabilitatea, perspectivele in cariera, programul de lucru, sa fie sef, sa lucreze pentru o companie performanta/de prestigiu, climatul la locul de munca etc. (...) Mai in profunzime, angajatul roman are si surse de motivatie intrinseca: autonomie, progres, semnificatie, recunoastere", a explicat antreprenorul Dan Stefan, cofondator Autonom Rent a Car.

Pentru a creste gradul de satisfactie al salariatilor, tot mai multi angajatori apeleaza in ultimii ani la programe de well-being, atat la birou, cat si in afara locului de munca. De un astfel de program beneficiaza si angajatii Raiffeisen Bank, program implementat de conducere tot cu scopul de a imbunatati echilibrul intre viata personala si cea profesionala a acestora.

"In calitate de angajator sunt constient de influenta mare pe care o au orele petrecute la birou si cum performanta de la birou poate afecta sau poate fi afectata de problemele care se nasc altundeva. Pornind de la acest gand, ne-am propus sa lansam RStyle, un proiect care, prin programele sale, sa se preocupe de sanatatea fizica, echilibrul individual, dar si de calitatea relatiilor intre angajatii grupului Raiffeisen in Romania. Imi doresc ca RStyle sa ne ajute sa fim mai echilibrati, mai satisfacuti, mai sanatosi si mai putin stresati", a explicat Steven van Groningen, CEO Raiffesisen Bank.

 

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Cand avem angajati fericiti, avem o cifra de afaceri mai mare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".