Pentru a infiinta un PFA, este necesar sa pregatesti anumite documente si sa le depui la ONRC. Procesul de inregistrare si autorizare a unui PFA este, in general, mai simplu si mai rapid decat cel al unei societati comerciale, iar acest lucru iti permite sa iti incepi activitatea intr-un timp relativ scurt, potrivit Mediafax.
Profit maxim cu taxe minime - 11 solutii legale pentru angajatori si angajati! Cum va ajuta legea sa faceti profit. 11 cai legale
Oportunitati legislative care va maximizeaza profitul si va minimizeaza taxele, detalii AICI >>>
Infiintarea unui PFA in Romania
Trebuie sa depui mai multe documente la Oficiul Registrului Comertului (ORC). Iata care sunt acestea:
- cererea de inregistrare primita de la ONRC;
- anexa privind inregistrarea fiscala;
- declaratie-tip pe propria raspundere cu privire la indeplinirea conditiilor de functionare/desfasurare a activitatii pentru sediul profesional si/sau sediile secundare sau, dupa caz, la terti;
- dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii firmei;
- actul de identitate al titularului PFA;
- dovada care atesta dreptul de folosinta asupra sediului profesional;
- verificarea unicitatii calitatii de persoana fizica autorizata/titular al intreprinderii individuale/reprezentant al intreprinderii familiale, obtinuta prin grija personalului ORCT;
- informatiile din cazierul fiscal, obtinute de catre ORCT, din oficiu, de la ANAF.
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Pentru a te asigura ca ai colectat toate actele de care ai nevoie, este recomandat sa verifici website-ul oficial al ONRC. Institutia poate adauga sau scoate din documentele esentiale infiintarii PFA-ululi in orice moment, conform Mediafax.