Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton- Liderul informatiilor specializate din Romania
portal-resurseumane.ro

IKEA, primul retailer care iti ofera ocazia de a cumpara produse platind cu… timp

20 /Feb2020
Tags: ikearecompense clienticampanie publicitate

Ati auzit, fara indoiala, de nenumarate ori expresia “Timpul inseamna bani”. IKEA Dubai a preluat aceasta zicala si a transformat-o in ceea ce s-a dovedit a fi una dintre cele mai interesante campanii de publicitate.

In contextul deschiderii unui nou magazin IKEA, a aparut si ideea acestei campanii care isi doreste sa incurajeze mai multi oameni sa viziteze magazinele IKEA aflate, de regula, la periferia oraselor, din cauza dimensiunilor mari ale acestor magazine. 

Practic, cu cat iti ia mai mult timp sa ajungi la IKEA, cu atat mai mult vei beneficia de transformarea timpului petrecut pe drumul spre IKEA in bani. Clientii sunt rugati sa dovedeasca traseul si timpul prin Google Maps, iar produsele beneficiaza de preturi in “moneda TIMP”. 

Ideea din spatele campaniei se bazeaza si pe recompensarea oamenilor care petrec, de cele mai multe ori, mult timp nu doar in showroom sau in depozit, ci si pe drumul pana la destinatie. Astfel, initiatorii campaniei de promovare si-au propus sa ii rasplateasca pe oameni printr-o astfel de “moneda” care, desi nu exista fizic, functioneaza eficient sub forma unui bonus care nu face decat sa iti reduca pretul initial al unui produs. 

“Inainte de aceasta campanie, ne-am dat seama de doua lucruri: timpul e valoros in ziua de azi si multi clienti fideli IKEA petrec o perioada de timp semnificativa vizitand locatiile noastre care sunt uneori departe de centul orasului”, a spus un purtator de cuvant al IKEA, potrivit Forbes.

Acesta a adaugat ca rasplatirea clientilor pentru eforturile depuse e ceva just si ca acestia sunt recompensati pentru timpul parcurs pe drum. Campania are ca obiectiv inclusiv convingerea clientilor sa petreaca si mai mult timp in magazine, fapt care poate stimula achizitia de mai multe produse. 

Ramane de vazut in ce masura aceasta idee va prinde si va convinge si alte companii sa aplice sisteme similare de recompensare a clientilor care ii viziteaza in showroom-uri sau magazine. Modelul pare sa fie unul care functioneaza, cel putin pentru IKEA, tinand cont de amplasarea acestora fata de centrele marilor orase. Exista, cu siguranta, si alte mari centre comerciale care ar putea sa se foloseasca de idei similare pentru a-si recompensa clientii, nu doar pentru timpul parcurs pana la destinatie, ci inclusiv pentru timpul petrecut in incinta magazinelor. 
 

 


 


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "IKEA, primul retailer care iti ofera ocazia de a cumpara produse platind cu… timp":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Articole similare

Iata care sunt cele mai
Mai multe articole despre ikea
TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

NOU! Teste de Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

Recrutati cei mai buni oameni pentru firma dvs!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor".
© copyright 2012 - 2025 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

NOU! Teste de Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

Recrutati cei mai buni oameni pentru firma dvs!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor".