Un adevarat manager este acela care gaseste o solutie oricarei probleme si reuseste sa asigure conditiile unei bune desfasurari a muncii. Din pacate, in ziua de astazi foarte multi manageri nu mai iau in calcul aceste fapte atat de importante si de multe ori ei sunt primii care fug de munca.
Daca vrei sa fii apreciat de echipa ta, atunci asigura-te ca iti indeplinesti cu succes sarcinile.
Iata ce poti face, pentru a fi un manager mai bun:
1. Prioritizeaza-ti sarcinile, ocupa-te de cele dificile, in primul rand, pentru a fi sigur ca ai reusit sa le rezolvi. Asa ca, in loc sa citesti mail-urile de dimineata, apuca-te serios de treaba si rezolva acele chestiuni care nu mai suporta amanare, cele despre care tu stii ca sunt importante. Acele sarcini pe care le-ai tot amanat, din pricina nivelului ridicat de dificultate, dar care stii ca nu mai suporta amanare. Te vei simti mult mai relaxat, dupa ce vei rezolva toate aceste probleme si te vei putea ocupa de alte aspecte, mai placute.
2.Putini iau in calcul importanta unui mentor, atunci cand se afla in postura de manageri. Este foarte important sa inveti de la cei care au fost sau sunt inca in top, gratie succesului de la locul de munca. Imprieteneste-te cu astfel de oameni si cu siguranta te vei simti mult mai bine invatand de la ei. De asemnenea, devin-o la randul tau mentorul cuiva, ajuta-i pe cei care vor sa progreseze si sa devina la randul lor manageri.
250 Modele Fise de Post
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
3. Poti delega anumite sarcini, chiar si din postura de manager. Daca nu poti face fata volumului ridicat de sarcini, nu ar fi rau sa ceri ajutor echipei tale. Cu siguranta vor fi oameni care vor dori sa te ajute si sa invete de la tine, in aceasta maniera. Identifica-i pe cei care vor sa fie promovati la locul de munca si da-le sansa de a-si asuma si alte atributii, pe langa cele de baza, aferente jobului.
4. Fii un om pozitiv, care are incredere in subordonatii sai. Unul dintre aspectele cele mai importante, atunci cand ai o functie de manager este aceea de a sti cum sa te intelegi cu ceilalti. Daca vei fi tot timpul stresat si vei ridica tonul, cu siguranta nu vei avea o colaborare buna cu ceilalti. Este important ca subordonatii sa iti fie aliati, in acest fel veti putea duce la bun sfarsit toate proiectele, iar o atitudine pozitiva va aduce zambetul pe buze tuturor.