Conferinta va avea loc sub motto-ul “Sit down with the professionals”, deoarece evenimentul va fi echivalentul unei “cafenele a profesionistilor”: locul in care marketerii si HR-ii interactioneaza direct cu expertii din domeniu si le afla tehnicile si trucurile folosite in campaniile dezvoltate.
“In randul marketerilor si specialistilor HR din companiile de IT exista o sete de cunoastere insatiabila, pe care noi, prin MK4IT, vrem sa o stingem, cel putin pe moment. E imposibil sa o potolim de tot, domeniul si piata sunt extrem de dinamice, mereu in schimbare, asa ca trebuie sa o racorim mereu cu informatii noi, cat mai utile. Asta ne si propunem, sa oferim constant informatii relevante, de la profesionisti, care sa ajute participantii sa fie cat mai buni la ce fac”, a precizat Victor Gavronschi, CEO-ul agentiei de marketing Loopaa, organizatorul evenimentului.
Agenda conferintei va include doua paneluri, unul pe Employer Branding si altul pe Product Marketing, doua keynote speech-uri internationale, dar si o serie de workshopuri practice, impartite pe cele doua teme abordate.
Fiecare subiect va fi acoperit de o lista de speakeri cu experienta, a caror reputatie pe piata a fost puternic consolidata de rezultatele obtinute. Panelul de Employer Branding va aduce pe aceeasi scena reprezentanti de top de la principalele platforme online de recrutari: Laura Gregg - Linkedin, Laura Chiculita - eJobs, Andreea Iancu Danciu - BestJobs, Dragos Gheban - Hipo.ro, cat si specialisti din companii de IT si agentii, precum Sorina Bradea – RoMarketing, Andreea Nicolescu - Temenos si Victor Gavronschi – Loopaa.
Medicina muncii un aliat al angajatorului
250 Modele Fise de Post
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Cel de-al doilea panel, cel de Product Marketing, ii va aduce in fata pe Tudor Galos – Microsoft, Anca Elisabeta Moraru – Google, Ioana Marzac – Samsung, Anca Bundaru – Bitdefender, Bogdan Iordache - MVP Academy / How to Web si pe George Lemnaru - Green Horse Gaming. Acestia vor acoperi subiectul din perspectiva unor companii multinationale, dar si a startup-urilor sau a companiilor de gaming.
In partea de workshop-uri, speakerii vor prezenta studii de caz si vor face exercitii practice cu scopul de a aprofunda anumite subiecte importante din cele doua teme ale conferintei.
Un accent aparte se va pune pe partea de networking, intrucat oricat de profi si de utile ar fi panelurile, nimic nu se compara cu oportunitatea de a intercationa direct cu speakerii. Astfel, in pauzele de cafea participantii vor putea afla direct de la speakeri raspunsurile la intrebarile pe care le au, vor putea sa ii cunoasca mai indeaproape si, de ce nu, sa puna bazele unor relatii de colaborare.
Accesul la conferinta se face pe baza de bilet. Pana in 23 august este perioada de Pre Register, dupa care, intre 23 august si 13 septembrie, sunt valabile tarifele tip Early Bird. Biletele pot fi achizitionate de pe site-ul evenimentului, www.marketing4it.ro.
Conferinta MK 4IT este organizata de agentia de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, o agentie de creatie interactiva, care pune accentul pe dezvoltarea si implementarea de planuri si strategii intergrate de marketing pentru clienti locali si internationali, activi pe piata din Romania.
Testimoniale de la participantii editiilor anterioare:
"Subiectele abordate au fost spot-on, cu situatiile reale intalnite in mediul de business, iar prezentarile au atins puncte de interes pentru participanti. Panelul de speakeri a fost bine ales, cu mentiunea ca Laurei Gregg de la LinkedIn ar fi trebuit sa i se aloce mai mult timp de prezentare; sunt sigur ca avea mult mai multe de spus. Anca Bundaru de la Bitdefender a fost o alegere extrem de inspirata si a avut cel mai bun workshop" - Mihnea Tullea, WindSoft
"Mi-a placut in mod special ca nu s-a discutat la modul foarte general, asa cum se obisnuieste la multe evenimente de acest gen, ci au fost abordari punctuale, cu exemple si paralele smart si de mare rezonanta.
Am ramas foarte placut surprinsa de nivelul panelului, in special de participarea Laurei Gregg. Niste alegeri foarte potrivite din acest punct de vedere si sper ca si pe viitor sa se pastreze la fel de sus stacheta calitativa a speakerilor" - Camelia Moldovan, Evozon
Persoana de contact:
Simona Michnea
Account Executive, Loopaa Marcom
simona.michnea@loopaa.ro
0737 750 020