Lucrarea pe care ar trebui s-o citeasca orice manager de resurse umane: Ghid Bune practici in HR >>
Astfel, documentele cele mai importante care vor fi avute in vedere in cadrul procedurii evaluarii sunt:
- Dispozitia privind organizarea si desfasurarea activitatii de evaluare a personalului;
- Fisa postului;
- Fisa de evaluare;
- Convocarea salariatilor la evaluare;
- Raportul de evaluare propus;
- Notificarea salariatului privind rezultatul propus al evaluarii;
- Rezultatul examinarii contestatiei si Raportul de evaluare aprobat;
- Notificarea salariatului privind rezultatul final al evaluarii.
Ele vor fi elaborate, in firma dumneavoastra, in raport cu specificul acesteia, cu luarea in considerare a particularitatilor activitatii pe care o desfasurati.
Fisa de evaluare
40 Modele de Regulament Intern
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Portal Codul Muncii
Fisa de evaluare este – probabil – cel mai important document al procedurii de evaluare. Daca este corect intocmita, ea va putea constitui un izvor important de informatii pentru angajator.
La elaborarea fisei de evaluare vom avea in vedere urmatoarele reguli:
1. evaluarea se va face raportat la atributiile precizate in fisa postului;
2. in cazul introducerii de noi tehnologii, evaluarea salariatului se va referi la acestea numai in masura in care salariatul in cauza a facut obiectul formarii profesionale in respectiva materie;
3. evaluarea va urmari si identificarea aspectelor care trebuie imbunatatite in organizatie;
4. criteriile prevazute in fisa de evaluare sunt cele cuprinse in contractul colectiv de munca aplicabil sau, in lipsa acestuia, in regulamentul intern.
Da, doresc sa comand CD-ul Bune practici in HR!