Intrebarile pe care le puteti cuprinde in formularul de evaluare a satisfactiei angajatilor pot fi centrate, in functie de scopul realizarii acestei evaluari, atat pe modul in care respectivul salariat priveste activitatea organizatiei, cat si pe rolul sau in indeplinirea obiectivelor organizatiei sau pe elementele motivationale (pachet salarial, bonusuri, formare profesionala, posibilitati avansare) sau relatiile interumane sau pe paliere ierarhice.
Un posibil set de intrebari ar putea fi urmatorul:
Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei____________________
Data completarii chestionarului:
1. Care este rolul dvs. in aceasta organizatie?
2. Considerati ca pot fi luate masuri care pot contribui la imbunatatirea activitatii dvs?
Portal Codul Muncii
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Raspuns: Da sau NU
3. In situatia in care raspunsul dvs. a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa mentionati un numar de ______ imbunatatiri care vin in sprijinul unei mai bune desfasurari a activitatii.
Raspuns: 1. _________
2.__________
3. __________
4. Sunteti multumit de faptul ca lucrati in acest organizatie ? Repartizarea sarcinilor este echilibrata? Va considerati motivat ?
Raspuns: Da sau NU sau desi sunt in general multumit ar putea fi aduse urmatoarele imbunatatiri:__________
5. Puteti afirma ca exista o relatie de comunicare si colaborare intre dvs. si sefii ierarhici?
Raspuns: Da sau NU
6. Daca raspunsul dvs a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa incadrati relatia de comunicare dintre dvs si sefii ierarhici ca fiind:
a) satisfacatoare;
b) eficienta;
c) ineficienta;
d) __________________
7. In situatia in care comunicarea intre dvs si superiorii ierarhici ar putea fi imbunatita ce masuri considerati ca ar putea fi luate?
Raspuns:_____________
8. Ca si angajat, cunoasteti care sunt rezultatele asteptate de sefii dvs. in privinta activitatii pe care o desfasurati?
Raspuns: Da sau NU
9. Cunoasteti in ce masura la nivelul organizatiei exista o politica de promovare a angajatilor?
Raspuns: Da sau NU
10. Ce parere aveti referitor la dezvoltarea dvs profesionala in cadrul organizatiei?
Raspuns:_________
11. Considerati ca dotarea materiala este suficienta pentru a asigura toate cele necesare desfasurarii activitatii dvs.in conditii optime? Sunteti multumit?
Raspuns: ________________
12. Amenajarea spatiilor conexe desfasurarii activitatii (vestiar, toaleta, , etc.) o considerati:
a) satisfactoare;
b) buna;
c) foarte buna;
d) improprie.
13. Apreciati gradul de valorificare a competentelor si abilitatilor dvs.:
a) scazut;
b) mediu;
c) ridicat.
14. Considerati ca sunteti suficient de bine informat cu privire la riscurile locului de munca?
Raspuns: Da sau NU
15. Credeti ca superiorul dvs. va asculta si va analizeaza ideile/propunerile de imbunatatire?
Raspuns: Da sau NU
16. Beneficiati de conditii normale de lucru, de echipament individual de protectie si de alte masuri care sa diminueze riscurile de accidentare la locul de munca?
Raspuns: Da sau NU
17. Va rugam sa enumerati cateva masuri care odata luate la nivelul organizatiei ar imbunatati calitatea muncii dvs.:
Raspuns:_________
18. Exista la locul meu de munca cineva care ma incurajeaza sa ma dezvolt? La locul meu de munca, opiniile mele par sa conteze?
Raspuns:_________
19. Am un coleg bun la munca? Va simtiti integrat in colectivul din care faceti parte? Simtiti ca impartasiti acelasi set de valori?
Raspuns:_________
20. In ultimul an ati fost consultat cu privire la unul din aspectele esentiale ale muncii dvs.? Daca da, care vi se pare a fi acela?
Raspuns:_________
Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu, Expert Legislatia muncii, pentru PortalCodulMuncii.ro!