Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

De ce majoritatea afirmatiilor despre Millennials nu sunt reale

30 /Nov2017
Tags: generatia millennials

In ultimii doi ani, media a fost impregnata cu opinii despre generatia ”Millennials” sau ”Generatia Y”. Pe baza unor observatii sau a unor experiente personale intense, portretul Millennials s-a conturat in cea mai mare parte prin tuse groase si in absenta unei baze stiintifice.

In cele mai fericite situatii, caracteristicile au fost extrase din chestionarea cantitativa a persoanelor din acest grup si surprind, de fapt, o parte din fatetele firesti ale etapelor de viata.

Iata cateva caracterizari ale generatiei Y preluate din presa de business din Romania:

-    ”Generatia millennials pune mult accent pe echilibrul dintre munca si viata personala”

-    ”Cei din generatia millennials au atuul creativitatii”

-    ”Vor sa se tina cont de ei ca persoane distincte si nu vor sa fie tratati in serie”

-    ”Generatia Y este creativa, inovatoare, relaxata, mai rapida decat cei din generatiile X”

-    Sunt ”Invatati sa aiba incredere in abilitatile lor”

-    ”Au un dezvoltat simt al negocierii”

-    ”Le place munca in echipa”

-    Sunt ”aroganti, creativi si indrazneti”

-    Au ”o dorinta puternica de a-si pastra independenta si mobilitatea”

-    ”Sociabili, dar nu isi asuma responsabilitati”

-    ”Dovedesc un grad ridicat de hedonism”

-    ”Narcisisti, neatenti la procese si reguli”

-    ”Se plictisesc usor”

-    ”Iritabili, fragili emotionali”

-    ”deschisi la noi provocari”

-    ”isi asuma fara rezerve implicarea in proiecte pentru care inca nu sunt pregatiti profesional”

 

Generalizarea caracteristicilor generatiei ”millennials” de la o tara la alta.

Caracteristicile unei generatii se formeaza prin expunerea la influente sau experiente comune. Cat de uniforme pot fi considerate influentele la care a fost expus un ”millennial” din SUA versus cele la care a fost expus un ”millennial” din Romania? Dar din Nepal?

Caracterisiticile unei generatii sunt configurate intr-un spatiu cultural specific. Astfel, efectul comun al unor influente pot fi extrapolate doar catre culturi care prezinta caracteristici identice. Chiar state aflate in aceeasi regiune geografica sau cu un nivel socio-economic relativ similar prezinta diferente notabile la nivelul valorilor culturale.


Generatia Millennials isi schimba obiectivele. Ce isi doresc tinerii intre 20 si 35 de ani, pe plan profesional

In ultima vreme se vorbeste tot mai des de generatia care a revolutionat lumea si anume de Millennials, tinerii de peste 20 de ani si pana in 35 de ani care au avut un rol covarsitor in evolutia locurilor de munca, la nivel mondial.

Daca pana acum acestia erau plin de optimism si nu concepeau decat succesul, se pare ca viziunea acestora s-a schimbat putin in timp, tinerii fiind ingrijorati de instabilitatea generata de conflicte...citeste mai multe aici >>>


Sursa: mediafax.biz

 

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "De ce majoritatea afirmatiilor despre Millennials nu sunt reale":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".