Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ______________________
CUI: ____________________
Sediu: ______________________________________
Fisa de evaluare a performantelor individuale
Evaluare dupa perioada de proba
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
40 Modele de Regulament Intern
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Evaluare semestriala
Evaluare anuala
Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate: Departament: Administrativ
Postul: Manager al sistemelor de management al calitatii (cod COR 242114) Nr. de Marca:
Nr.
crt. Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4. Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5. Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2. Managementul calitatii
A.2.1. Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3. Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1. Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2. Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3. Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4. Aplicarea procedurilor organizationale
A.4.1. Procedurile organizationale sunt verificate și implementate in vederea eficientizarii activitatii și dobândirea calitatii maxime
A.4.2. Ocupantul postului verifica atent aplicarea normelor si metodelor de lucru din organizatie
A.4.3. Etapele de lucru sunt atent analizate conform procedurilor de organizationale
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5. Aplicarea sistemului de management al calitatii
A.5.1. Punctele de control si punctele critice de control sunt monitorizate ȋn functie de standardele de referinta si cerintele legale si de reglementare
A.5.2. Sistemul de management al calitatii este implementat cu respectarea managementului calitatii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6. Intocmirea documentelor specifice
A.6.1. Documentele specifice sunt identificate avându-se ȋn vedere caracteristicile, metodele de lucru si succesiunea operatiilor de executat
A.6.2. Circulatia documentelor este asigurata, respectând conditiile de pastrare impuse prin norme interne
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
...vezi mai multe pe PortalCodulMuncii >>>