Fisa postului manager in activitatea de turism:
Activati in sectorul HORECA? Aceste 17 modele de fise de post sunt concepute special pentru angajatii dvs.! Le primiti gata redactate! Efort zero pentru dvs. si, in plus, eliminati riscul unor amenzi dure, DETALII AICI >>>
I. Identificarea postului
Portal Codul Muncii
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Noua lege a pensiilor Ghid practic
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului Manager in activitatea de turism:
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 143908
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Management turistic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului general al grupului hotelier
Are relatii functionale cu sefii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic si aprovizionare din centrala.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Titularul postului are rolul de a asigura functionarea optima a hotelului.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhic
• sa coordoneze intreaga activitate a hotelului;
• sa supervizeze activitatea tuturor angajatilor prin intermediul directorilor de departamente
• sa asigure buna promovare si vanzare de servicii hoteliere;
• sa dezvolte relatii cu agentiile de turism;
• sa supervizeze utilizarea corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
• sa mobilizeze personalul din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
• sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor
• sa optimizeze permanent serviciile hoteliere oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative asumate;
• sa asigure monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
• sa asigure supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare;
• sa asigure managementul resurselor umane existente;
• sa coordoneze organizarea evenimentelor speciale si festive;
• sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor
• sa stabileasca relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
• sa prospecteze pieta de profil in vederea imbunatatirii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate
• sa raspunda pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice alocate
• sa raspunda pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta a hotelului, evidenta si administrarea personalului aflat in subordine
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca...continuarea in lucrarea 17 modele de fise ale postului gata redactate special pentru sectorul Horeca, vezi AICI >>>