Fisa de post pentru Bucatar sef 2019
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: .............
2. Denumirea postului: Bucatar Sef
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 343403
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Noua lege a pensiilor Ghid practic
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Bucataria restaurantului
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Middle
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
se subordoneaza: Managerului de Restaurant
are in subordine: Toti Bucatarii
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Colaboreaza cu Sefii de Sala si cu Ospatarii
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): In relatiile cu furnizorii de alimente, cu autoritatile de control sanitar-veterinar
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea tuturor activitatilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte, in conformitate cu politicile restaurantului.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
• Asigurarea respectarii standardelor restaurantului in ceea ce priveste retetele, prezentarea produselor, gustul acestora, precum si portiile servite.
• Promovarea traditiilor culturale locale in pregatirea si servirea mesei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Coordoneaza si supravegheaza activitatile zilnice din bucataria restaurantului / hotelului, asigurandu-se ca standardele de pregatire si prezentare a produselor alimentare sunt pastrate si ca se respecta bugetul alocat.
• Verifica impreuna cu Managerul Restaurantului toate meniurile, asigurandu-se ca aspectul, calitatea si pretul acestora sunt cele corespunzatoare.
• Calculeaza norma de timp specifica pentru fiecare pozitie din meniu.
• Stabileste cu exactitate necesarul de materii prime si auxiliare pentru o anumita perioada de timp.
• Verifica si se asigura ca atat produsele preparate, cat si produsele nepreparate sunt bine pastrate, in conformitate cu normele sanitar-veterinare in vigoare.
• Stabileste corect termenul de valabilitate pentru fiecare materie prima in parte.
• Verifica si se asigura ca toate echipamentele, vasele si tacamurile sunt corect folosite.
• Promoveaza noi meniuri si produse alimentare si stabileste retetele de fabricatie in acord cu Managerul Restaurantului, folosind meniuri variate, pentru a satisface gusturile si cerintele clientilor.
• Se asigura ca circuitul deseurilor si al reziduurilor este respectat in totalitate conform reglementarilor interne.
• Rezolva eventualele sesizari ale clientilor privind cantitatea, calitatea si pretul produselor si serviciilor oferite.
• Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
• Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
• Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
• Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale firmei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Furnizeaza corect si prompt informatii din domeniul sau de activitate colegilor si superiorilor ierarhici.
• Are o atitudine politicoasa atat fata de clienti si colegi, cat si fata de alte persoane cu care vine in contact in cadrul restaurantului.
• Raspunde de mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
• Sesizeaza unuia dintre superiorii ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare.
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>