Fisa de post pentru Contabil Sef
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: .......................
2. Denumirea postului: Contabil Sef
[Dacain organigrama dvs. denumirea postului diferade cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 121120
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Legis Plus Legislatia Muncii
[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui satreceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiatadin punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Departamentul Financiar-Contabil
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Middle
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
• se subordoneaza: Directorului Economic
• are in subordine: Seful Serviciului Financiar, Şeful Serviciului Contabilitate, Contabili
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele; colaboreazain mod direct cu Administratorul societatii si cu Consilierul Juridic, precum si cu Şefii de Servicii
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): In raporturile cu autoritatile, cu Administratia Financiara, cu furnizorii, cu clientii, cu bancile.
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Organizarea, coordonarea si controlul activitatii de gestiune contabilasi evidenta contabila societatii.
[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
• Coordonarea si supervizarea tuturor activitatilor contabile din firma.
• Studierea permanentaa legislatiei in domeniul financiar-contabil si aplicarea ei in cadrul firmei.
• Elaborarea si implementarea sistemului de evidentacontabilaa firmei.
[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Organizeazasi asiguraefectuarea corectasi la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale.
• Elaboreazasi implementeazasistemul de evidentacontabilaa firmei.
• Asiguraintocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile conform cu legislatia in vigoare.
• Verificacorectitudinea inregistrarilor contabile.
• Reprezintasocietatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile si in special cu Administratia Financiara.
• Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil si asigurarespectarea acesteia.
• Coopereazacu Consilierul Juridic al firmei cu privire la legislatia economicain vigoare.
• Întocmeste si verificabalanta, bilantul anual, inventarul societatii.
• Întocmeste situatii financiare si rapoarte la solicitarea Adunarii Generale a Asociatilor, a Administratorului / Directorului General, a Directorului Comercial sau a altor persoane abilitate.
• Elaboreazabilantul contabil al firmei la sfârsitul fiecarui an financiar.
• Realizeazacontul de rezultate si al balantei.
• Elaboreazatabloul de disponibilitati
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>