Manager Intreprindere sociala 2021
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
Medicina muncii un aliat al angajatorului
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
2. Denumirea postului: Manager Intreprindere sociala
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 112036
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Intreprindere sociala
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Prin activitatea sa, ocupantul postului asigura planificarea strategica și operationala a intreprinderii sociale, organizarea și managementul incluziv al resurselor umane, coordoneaza și monitorizeaza activitatile și evalueaza și raporteaza performanta economico-financiara, sociala și de mediu a intreprinderii sociale.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa se preocupe de organizarea activitatii ce se desfasoara potrivit unor obiective stabilite
• sa evalueze modul de aplicare a deciziilor in cadrul intreprinderii sociale
• sa realizeze controlul si asigurarea ritmicitatii, luand masurile ce se impun, in functie de rezultatele acestora
• sa coordoneze elaborarea strategiilor și politicilor intreprinderii sociale
• sa asigure supervizarea bugetului și resurselor financiare ale intreprinderii sociale
• sa organizeze procesul de achizitii și activitati de marketing ale intreprinderii
• sa organizeze activitati de cercetare și dezvoltare de produs și procesul de productie
• sa asigure stabilirea obiectivelor pentru care este necesar sa se intocmeasca documentatii cu sau fara calcul de rezerva
• sa stabileasca obiectivele managerilor din subordne
• sa coordoneze procesele de culegere si analiza a datelor si informatiilor ce pot determina dezvoltarea strategica si operationala
• sa supervizeze programele sociale ale intreprinderii
• sa analizeze oportunitatile de dezvoltare a intreprinderii sociale
• sa colecteze, sintetizeze, analizeze si elaboreze rapoarte privind derularea programelor si proiectelor aflate in plina desfasurare
• sa stabileasca criterii masurabile in functie de care organizeaza si verifica activitatea
• sa coordoneze proiectarea si implementarea activitatilor de dezvoltare strategica și operationala
• sa se preocupe de intelegerea in profunzime a activitatilor
• sa coordoneze activitatea personalului aflat in subordine;
• sa elaboreze propuneri de program pentru insertia și retentia angajatilor
• sa asigure managementul incluziv al resurselor umane și sa asigure recrutarea conform indicatorilor stabiliti
• sa reprezinte intreprinderea sociala in relatia cu finantatorii si beneficiarii programelor sau proiectelor aflate in curs de implementare;
• sa stabileasca modalitatile de selectare si pregatire profesionala pentru personalul necesar
• sa aplice principiile și tehnicile de gestionare coerenta și transparenta a resurselor umane
• sa identifice surse de autoinstruire
• sa stabileasca perimetrul de desfasurare a activitatilor din intreprinderea sociala
• sa asigure derularea proceselor tehnice desfașurate
• sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fișei postului;
• sa fie cinstit, loial și disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata și corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii - Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru; Acesta isi desfasoara activitatea la birou.
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare și perfectionare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei - telefon mobil;
[Conditiile de la punctele a și b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
• Delegare (inlocuitori, sarcini delegate) - Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii - nedefinit
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul și marimea firmei, precum și de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- diplomatie si tact in relatii
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Fisa de post pentru Manager intreprindere sociala, cod COR 112036 - Descarca word
Raspuns oferit de Carmen Dolores Gosa pentru PortalCodulMuncii.ro