Fisa de post designer pagini web, conform PortalCodulMuncii:
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului:
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
40 Modele de Regulament Intern
Designer pagini web
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post!
Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului dvs.!
E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs, DETALII AICI >>>
3. Pozitia in COR / Cod: 245211
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Design web
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului general
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului se asigura de corecta realizare a machetelor grafice si prelucrarea informatiilor pentru realizarea paginii web.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post!
Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului dvs.!
E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs, DETALII AICI >>>
Atributii
• sa prelucreze creeze efecte special, animatii sau alte imagini vizuale
• sa verifice produsele finale
• sa analizeze scopul paginii web
• sa proiecteze structura site-ului
• sa elaboreze prototipuri
• sa realizeze si sa testeze site-ul
• sa publice site-ul conform cerintelor clientului
• sa asigure intretinerea site-ului
• sa pregateasca fisiere pentru livrat
• sa determine marimea si asezarea materialelor in pagina web
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa se preocupe de conceperea si administrarea programelor de dezvoltare profesionala
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
◦ nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
◦ sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
◦ este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii - la birou
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente de comunicare
Baze de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – superioare.
Pregatire profesionala in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si competente personale
• incredere in sine;
• gandire laterala
• atentie distributiva
• indemanare;
• concentrare;
• punctualitate;
• capacitatea de a invata;
• limba straina;
• dispus/ a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
• ascultare activa, sumarizare;
• capacitate de invatare
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
• Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Detalii oferite in luna ianuarie 2023 pe care le regasiti in lucrarea 250 Modele de Fise de Post. Dati click AICI pentru a vedea toate noutatile + explicatii si raspunsuri amanuntite de la experti.