Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Fisa postului pentru manager clienti strategici

17 /Mai2024
Fisa postului pentru manager clienti strategici
Tags: fisa postului pentru manager clienti strategicifisa de post manager clienti strategici

Va informam ca titularul postului are rolul de a asigura planificarea, organizarea si coordonarea activitatii pentru buna relationare a firmei cu partenerii si clientii strategici si de a asigura managementul vanzarilor in relatie cu clientii strategici.

Fisa de post pentru manager clienti strategici, conform PortalCodulMuncii.ro:

    I.  Identificarea postului

    1. Numele si prenumele titularului: ...........................

    2. Denumirea postului: Manager clienti strategici

Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR , detalii AICI >>> 

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

    3. Pozitia in COR / Cod: 122110


[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

    4. Departamentul / locatia: Relatii cu clientii


[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

    5.  Nivelul postului: Executie

    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului Relatii publice si comunicare


 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


    I. Descrierea postului

    1. Scopul general al postului
Titularul postului are rolul de a asigura planificarea, organizarea si coordonarea activitatii pentru buna relationare a firmei cu partenerii si clientii strategici si de a asigura managementul vanzarilor in relatie cu clientii strategici.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

    2. Competente personale:

    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); 
    • sa nu aiba antecedente penale
    • sa fie apt din punct de vedere medical

    3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune; 

Atributii

    • sa se asigure de buna relationare cu clientii strategici existenti si sa creeze o relatie pe termen lung
    • sa actioneze corect ca o interfata intre Serviciul clienti strategici si echipa de vanzari din companie
    • sa se asigure de valorificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerilor
    • sa se preocupe de alocarea bugetelor
    • sa se asigure ca intelege cerintele clientului strategic, pentru a planifica felul in care vor fi indeplinite aceste cerinte si pentru a genera vanzari pentru companie
    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
    • sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
    • sa asigure instruire si comunicare intre partenerii de suport si echipele interne, participa la teleconferinte periodice organizate de administratorul de suport cu managerul si partenerii de livrare servicii, pentru a analiza situatia generala si cazuri particulare
    • sa evalueze stadiul diferitelor probleme si propune solutii
    • sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
    • sa realizeze utilizarea la maximum a oportunitatilor existente;
    • sa mentina corespondenta/ comunicarea cu clientii strategici
    • sa realizeze programarea si monitorizarea derularii contractelor
    • sa realizeze planificarea activitatilor echipei 
    • sa se preocupe de mentinerea legaturii cu companiile partenere sau cliente
    • sa se preocupe de intocmirea si distribuirea lunara a rapoartelor privind serviciile
    • sa asigure organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale
    • sa implementeze programe de management al clientilor strategici
    • sa conceapa impreuna cu echipa alocata fiecarui client strategic strategii de marketing specifice
    • sa acorde suport si consiliere clientilor strategici chiar si in momente dificile pentru acestia
    • sa aloce si sa propuna bugetul pentru fiecare client strategic
    • sa asigure optimizarea relatiilor cu clientii strategici si cu agentiile din domeniu
    • sa asigure consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
    • sa onoreze cu maximum de eficienta contractele pe care le accepta;
    • sa raspunda pentru calitatea negocierii contractelor/ actelor aditionale cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor sau pensiunilor, asumandu-si responsabilitatea pentru propunerile de noi unitati de cazare, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestea
    • sa asigure prin mijloace specifice aplicarea corecta si coerenta a strategiilor de dezvoltare a programelor operationale privind serviciile de turism extern si intern
    • sa fie capabil sa formeze si sa conduca o echipa
    • sa respecte confidentialitatea datelor cu caracter personal si buna gestionare a acestora, in acord cu legislatia in vigoare
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; 
    • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
    • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
    • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora; 
    • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati; 
    • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale; 
    • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
 ...continuarea pe PortalCodulMuncii >>>

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Fisa postului pentru manager clienti strategici":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".