Multe dintre calitatile care i-au facut pe specialistii in HR sa se replieze rapid privind munca de acasa sunt reprezentate de capacitatea de adaptare, de gandirea in perspective si de o abilitate mare de organizare, subliniaza o analiza recenta LinkedIn.
De asemenea, un aspect pozitiv in acest sens il reprezinta faptul ca munca de acasa ii va ajuta pe managerii de HR si in viitor in conditiile in care vor trebui sa implementeze (daca nu implementeaza deja) politici de lucru care vizeaza munca de acasa in regim permanent sau partial pentru multi dintre angajati.
Peste 70% dintre specialistii in HR sunt increzatori in ce priveste abilitatea lor de a-si pastra loculd e munca sau de a-si gasi un nou job in acelasi domeniu. De asemenea, 57% dintre acestia sunt convinsi ca vor avansa in cariera pe parcursul anului viitor.
O trasatura care diferentiaza specialistii HR o reprezinta faptul ca acestia sunt mult mai dispusi sa invete lucruri noi online fata de majoritatea fortei de munca din alte domenii, mai reticenta la acest mod de invatare.
Provocarile care se mentin insa in ce ii priveste pe managerii de HR vizeaza gasirea unor oportunitati de angajare prin costuri mici, gestionarea concedierilor si a personalului care lucreaza de acasa si care are nevoie de indrumare si sfaturi in conditii de stres.
250 Modele Fise de Post
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Anxietatea si nivelul mai crescut de ingrijorare sunt probleme reale pe care le intampina atat angajatii, cat si specialistii in resurse umane, iar aceasta experienta comuna privind munca de acasa nu poate decat sa duca la politici mai eficiente in viitor si la rezultate bazate pe empatie si comunicare autentica.