Cu siguranta cei mai buni dintre salariati au anumite competente care ii diferentiaza de ceilalti, iar un manager ar trebui sa fie la curent cu acestea.
Asadar, un angajat perfect ar trebui sa...
- aiba excelente abilitati de comunicare, sa comunice cat mai bine cu cei din jur, indiferent ca e vorba de superiori, colegi sau clienti. Asa ca, este important ca atunci cand un candidat se prezinta la interviu, angajatorul ar trebui sa stie daca acesta stie sa asculte, daca ai incredere in el, daca se uita sau nu in ochii acestuia atunci cand vorbeste, etc. Toate aceste detalii sunt importante si vor conta in cazul unui manager care stie sa aleaga
- onestitatea este alta caractetistica a unui angajat ideal si arata daca un candidat in cauza este un om integru; asa ca nu este indicat sa se "infloreasca" CV-ul cu tot felul de chestiuni care nu sunt adevarate si care pot pune intr-o situatie penibila atat candidatii cat si managerii HR
- motivatia este acea calitate a angajatilor care ii va ajuta si pe cei din jurul lor sa fie mai buni. Cel mai bun exemplu in acest sens sunt acei manageri care au discursuri motivationale de exceptie, menite sa ii ajute si pe ceilalti sa devina mai competenti, in domeniul lor de activitate
Desigur, asa cum banuiesti acestea sunt doar cateva dintre aspectele esentiale pe care ar trebui sa le aiba in vedere orice angajat care are dorinta de a progresa profesional.
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Facebook te poate ajuta in cariera! Iata ce trebuie sa faci
Traim intr-o era in care retelele de socializare par sa fi acaparat omenirea, nu putini fiind cei care petrec ore bune interactionand sau vorbind cu prietenii prin intermediul acestora.
Dar, probabil ca te-ai gandit la faptul ca retelele mari, precum Facebook, te pot ajuta chiar si in cariera. Un profil profesionist, cu poze decente...citeste mai departe >>>