Multe "noutati" au iesit la iveala, odata cu dezvaluirea informatiilor aflate prin studiul SmartDreamers, o platforma online de recruitment. Conform acestora se pare ca tinerii ar dori sa aiba parte de anunturi de angajare mai scurte si mai clare, fara obligatia de a completa formulare foarte lungi si stufoase. Tinerii considera ca in prima parte a procesului de recrutare nu ar trebui sa se petreaca acest lucru.
De asemenea, generatia Millennials ar vrea sa gaseasca mai multe anunturi de angajare in mediul online, in comunitatile de acest gen precum si in cadrul retelelor sociale. O atitudine optimista si proactiva din partea angajatorilor este, de asemenea, un plus.
Peste 21% dintre tineri sunt activi pe retelele sociale cel putin 3 ore pe zi
De unde si dorinta acestora de a regasi mai multe anunturi de recrutare, chiar in mediul lor preferat. Conform Agerpres, tinerii petrec mult timp in mediul online. Peste 44% dintre respondenti au declarat ca petrec intre 1-3 ore pe retelele sociale, pe cand 21% sunt activi intre 3-6 ore. Doar 22% dintre tinerii chestionati au declarat ca petrec mai putin de o ora, pe LinkedIn, Facebook sau Instagram.
In jur de 44,6% dintre cei care au participat la studiu ar dori ca anunturile de recrutare sa fie postate pe canale alternative de recrutare, cum ar fi Facebook, Instagram, etc.
250 Modele Fise de Post
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Criza fortei de munca devine din ce in ce mai pregnanta, iar companiile se plang in continuare de dificultatile pe care le intampina in procesul de recrutare. Tocmai de aceea este important ca acestia sa fie familiarizati cu modul de gandire al tinerilor si cerintele acestora.
Generatia Millennials doreste sa aplice la joburi direct de pe mobil
Tinerii sunt nemultumiti din cauza faptului ca nu pot aplica direct de pe mobil, in momentul cand vad un job de care sunt interesati. Peste 51% dintre respondenti au declarat ca ar dori sa aplice la joburi direct de pe smartphone, dar, din pacate, putine companii au aceasta posibilitate.
Atunci cand vor sa afle mai multe informatii despre o anume companie, candidatii aleg sa viziteze site-ul brandului (83%). Tinerii considera ca sunt utile si articolele companiei aparute in presa, dar si prezenta in mediul online si retelele de socializare.
In ultima vreme se vorbeste tot mai des de generatia care a revolutionat lumea si anume de Millennials, tinerii de peste 20 de ani si pana in 35 de ani care au avut un rol covarsitor in evolutia locurilor de munca, la nivel mondial.
Daca pana acum acestia erau plin de optimism si nu concepeau decat succesul, se pare ca viziunea acestora s-a schimbat putin in timp, tinerii fiind ingrijorati de instabilitatea generata de conflicte...citeste despre generatia Millennials aici >>>
Alege modelul cv de angajare care ti se potriveste - CV Europass sau Standard.