Conform art. 4 alin. (1) lit. e) din HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. o) se transmit cel tarziu in ziua anterioara datei suspendarii/datei incetarii suspendarii, cu exceptia situatiei absentelor nemotivate cand transmiterea in registru se face in termen de 3 zile lucratoare de la data suspendarii.
Dar cum se va proceda in cazul unei anulari nedorite a contractului individual de munca?
"Am anulat o incetare a contractului individual de munca al unui angajat din greseala. Este posibil cumva sa anulam/corectam anularea incetarii sau mai bine il incetam din nou?"
Raspunsul specialistilor:
Singura posibilitate de a reveni asupra anularii incetarii consta in inregistrarea in Revisal a incetarii contractului individual de munca.
Astfel, se va inregistra din nou incetarea contractului individual de munca cu data la care a incetat contractul conform deciziei de incetare.
Se recomanda intocmirea unei note in care sa se mentioneze ca datorita anularii din eroare a incetarii a fost necesara reinregistrarea incetarii contractului individual de munca.
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Legis Plus Legislatia Muncii
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Nota se va pastra la dosarul personal.
Un raspuns valabil la data de 20.12.2021, oferit de specialistii de la PortalCodulMuncii >>>