Documentele ce trebuie incluse in dosarul personal al salariatului, conform specialistilor PortalCodulMuncii.ro:
1. cartea de identitate;
2. acte stare civila;
3. acte de studii si calificare;
4. curriculum vitae;
5. contractul individual de munca;
6. fisa postului;
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
7. avizul medical;
8. fisa de aptitudini;
9. certificatul de cazier judiciar (daca este cazul);
10. recomandare de la ultimul loc de munca/nota de lichidare (dupa caz);
11. pentru deducerea personala copii de pe actele de nastere ale copiilor;
12. declaratie pe proprie raspundere cu privire la functia de baza;
13. declaratie pe proprie raspundere pentru persoane in intretinere;
14. instruirea introductiv-generala;
15. instruirea la locul de munca
16. dovada luarii la cunostinta a continutului Regulamentului intern.