Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Ce doresc angajatorii din turism? O strategie de promovare si reglementari in beneficiul companiilor

16 /Ian2017
Tags: turismul romanescpromovare turism romanesclocuri de munca turism

Ca turismul este un domeniu economic care ar trebui mult mai bine valorificat in Romania, nu mai este un secret pentru tine, iar in acest sens, angajatorii din turism spera sa fie sprijiniti de statul roman.

Turismul romanesc are nevoie de un minister propriu, de sine statator, dar infiintarea acestuia trebuie sa fie urmata de o serie de masuri care sa ajute la dezvoltarea acestui domeniu, se arata intr-un comunicat al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc. Turismul este o industrie a carei activitate angreneaza peste 300.000 de persoane si care a generat in ultimii 25 de ani investitii de peste 10 miliarde de euro, in proportie de mai mult de 99% private

Turismul romanesc trebuie incurajat, este necesara o strategie de promovare bine definita si un buget pe masura

"Romania are nevoie mai mult ca oricand sa-si schimbe imaginea unei tari cu politicieni corupti, care exporta doar forta de munca ieftina. Sper ca noul ministru sa inteleaga ca e foarte important nu ca a obtinut un scaun, ci ca are obligatia sa repuna Romania pe harta turistica internationala, iar acest lucru nu se poate intampla decat in urma unei strategii bine definite si a unei comunicari pe masura cu mediul de afaceri", a declarat Mohammad Murad, presedintele Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR).

Patronatele considera ca exista patru aspecte care trebuie rezolvate urgent:

- realizarea unei strategii de promovare, care sa tranforme Romania intr-o destinatie turistica internationala

- necesitatiea si definirea corecta a ceea ce inseamna o statiune turistica de interes national. Din toate punctele de vedere, urbanistic si administrativ, statiunile ar trebui sa aiba o linie pe care sa o urmeze, pentru a nu arata ca niste simple cartiere de blocuri

- incurajarea fortei de munca; In acest sens, turismul romanesc are nevoie de o solutie prin care angajatii sa poata fi tinuti in tara printr-o serie de avantaje salariale.

- crearea unui mediu de afaceri curat, responsabil, cu obligatii si drepturi este o alta asteptare a patronatelor de la noul Guvern. 

"Daca un functionar iti intarzie o autorizatie un an sau doi, ar trebui sa raspunda. Daca oamenii de afaceri au o serie de obligatii, corect ar fi sa aiba si niste drepturi", a concluzionat Mohammad Murad.

 

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Ce doresc angajatorii din turism? O strategie de promovare si reglementari in beneficiul companiilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".