Este vital sa fiti la curent cu unele dintre cele mai cunoscute si eficiente metode de lucru in managementul de succes, iar lucrarea extraordinar de instructiva, 33 instrumente vitale pentru un management de succes, e cea mai buna alegere in 2021!
Gandita special pentru cei care conduc un departament, o firma sau o corporatie, lucrarea 33 instrumente vitale pentru un management de succes reprezinta ajutorul de nadejde pentru managerii si liderii care conduc cu succes organizatii complexe.
Iesirea din criza, cresterea si dezvoltarea, succesul si stabilitatea se obtin odata cu aceste metode de lucru pe care le regasiti AICI >>>
Aceste strategii ii permit managerului sau liderului unei companii sa faca doua lucruri:
- sa afle informatii exacte si complete despre tot ceea ce se intampla in organizatia sa;
- sa coreleze apoi aceste informatii cu cele mai eficiente decizii.
250 Modele Fise de Post
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Strategiile in cauza au nume usor intimidante – Ishikawa, Kaizen, Delphi, Six Sigma etc. – dar ele se bazeaza de fapt pe chestiuni usor de inteles si care tin de motivarea angajatilor, calitatea muncii, procesele de control sau satisfactia clientului.
Vestea buna este ca ele pot fi aplicate in orice firma, indiferent ca are 5.000 de angajati sau doar 10. Aflati-le si dvs. chiar acum din lucrarea 33 de instrumente vitale pentru un management de succes!
DA, vreau sa comand!
IMPORTANT!
Produsul este disponibil si online, unde il puteti vizualiza oricand dupa ce il achitati!
Rentrop & Straton pune la dispozitia clientilor platforma www.RSonline.ro, unde veti regasi toate produsele achizitionate de la noi.
Tot ce trebuie sa faceti este sa achitati produsul si...il puteti consulta si online imediat!
DA, vreau sa comand!
Orice manager trebuie sa cunoasca aceste instrumente si strategii de lucru!
Iata in continuare scurte prezentari ale catorva dintre cele 33 de instrumente prezentate in lucrare:
1. Diagrama Pareto
Modelul Pareto sau Regula 80-20 este creatia economistului italian Vilfredo Pareto care a observat la inceputul secolului trecut ca 80% din evenimente sunt cauzate de cca 20% din factorii responsabili (in vanzari 20% din clienti aduc 80% din venituri, 20% din populatie detine 80% din averea unei tari etc.). Regula se aplica la prioritizarea produselor care produc cel mai mare profit, la evaluarea agentilor cu cele mai bune portofolii, la identificarea celor 20% din erorile de programare care aduc peste 80% din plangeri, la eliminarea primelor 20% din cauzele care produc peste 80% din accidentele de munca.
2. Sistemul LEAN
Sistemul Lean Manufacturing, dezvoltat de Toyota in anii ’90, focalizeaza toate resursele organizatiei spre eliminarea pierderilor si crearea de valoare pentru client. Foarte interesant este faptul ca in acest sistem sunt denumite „pierderi” toate lucrurile pentru care clientul nu ar fi dispus sa plateasca, adica ceea ce nu-i aduce direct valoare.
3. Sistemul de management prin obiective – MBOM
Managementul prin obiective este poate cel mai raspandit model de management din toate organizatiile. De la prima sa popularizare in 1954 de catre Peter Drucker, calitatea setarii acestor obiective face diferenta intre organizatiile care supravietuiesc si corporatiile de succes. Astfel, pornind de la viziunea si misiunea organizatiei, obiectivele mari de business ale firmei se “traduc” la nivele mai fine, pe departamente si angajati, esenta succesului constand in implicarea angajatului la setarea acestora.
4. Six Sigma
Este un set de tehnici si instrumente menite sa imbunatateasca procesele asupra carora este aplicat, astfel incat procentul de erori sau defecte sa fie sub 3-4 bucati la 1 milion de piese produse. Adica 99,99966% produse perfecte! Provenit din industria electronica (Motorola) si promovat de nume rasunatoare (Jack Welch de la General Electric), sistemul Six Sigma se refera la capacitatea unui proces de a produce rezultate intr-o anumita plaja de erori fata de o medie.
5. Diagrama Ishikawa
Este unul dintre cele mai cunoscute instrumente de management, utilizat in principal in rezolvarea problemelor aparute si eliminarea cauzelor care le-au produs. Se foloseste si ca instrument tactic pentru identificarea factorilor care influenteaza un anumit rezultat dorit sau, din contra, la indepartarea unor efecte nedorite aparute in productia de bunuri, servicii sau in calitatea relatiilor cu clientii.
6. Formularul de Exit Interviu
Este un instrument foarte util, care poate sta la baza strategiei de motivare si retentie a personalului. Se completeaza la plecarea din firma si ajuta la identificarea factorilor interni si externi care influenteaza fluctuatia personalului.
7. Analiza SWOT
Numele instrumentului vine de la acronimul: puncte forte (Strengths), puncte slabe sau vulnerabilitati (Weaknesses), oportunitati (Opportunities)si amenintari (Threats). In esenta, analiza SWOT ia in considerare atat factorii externi firmei, cat ÅŸi pe cei interni care pot interfera cu activitatea interesele organizatiei, chiar daca in anumite momente sau la anumite nivele nu toti par sa aiba vreo influenta. Realitatea dovedeste insa ca toti au influenta lor, uneori mult mai mare decat ne-am putea imagina. Lista completa >>>
Da, vreau lucrarea 33 instrumente vitale pentru un management de succes!