Obiectivele de atins
1. Asigurarea intelegerii comune atat de catre manager (evaluator), cat si de catre angajat (evaluat) a asteptarilor firmei pentru un anumit post.
Asteptarile legate de post
Altfel spus, evaluatorul si evaluatul trebuie sa stie:
- care sunt sarcinile ce trebuie realizate;
- cum va fi evaluata Intreaga activitate a angajatului pe postul respectiv.
Activitate permanenta
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
40 Modele de Regulament Intern
2. Realizarea unui proces continuu de evaluare a performantelor si a progreselor realizate de catre angajat.
In acest sens, este important sa oferiti angajatilor feedback permanent, in vederea realizarii eventualelor corectii.
De asemenea, nu trebuie uitata recunoasterea si premierea performantelor superioare obtinute.
Formularele sau testele de evaluare
3. Completarea de catre angajati a formularelor sau testelor de evaluare a performantelor elaborate pentru posturile pe care le ocupa in firma si analizarea acestora.
Discutarea rezultatelor evaluarii
4. Discutiile pe baza rezultatelor evaluarii performantelor, in urma analizei formularelor (testelor) completate si a intregii activitati depuse de angajati.