"Trecem cu totii printr-o perioada care ne afecteaza nu doar in plan profesional sau economic, ci, inainte de toate, la nivel uman. Suntem solidari cu intreaga societate in aceste zile si ne ajustam, la fel ca toti ceilalti, actiunile si modul de lucru pentru a contribui la limitarea raspandirii noului coronavirus, dar si pentru a continua sa raspundem nevoilor clientilor nostri", a declarat Adrian Marin, presedintele UNSAR, citat de Agerpres.
Masurile, alese si implementate de fiecare companie in parte, au vizat sustinerea clientilor in aceasta perioada dificila, dar si mentinerea unui contact permanent cu acestia, in conditiile in care o mare parte dintre companiile de asigurare au implementat deja lucrul de acasa, potrivit aceleiasi surse.
Munca de acasa a fost pusa deja la dispozitia angajatilor care pot face acest lucru, iar in agentii si sucursale au fost luate masuri de protectie, precum dotarea acestora cu echipamente de protectie sau efectuarea de dezinfectari periodice.
Companiile de profil incurajeaza folosirea modalitatilor digitale si online pentru incheierea sau reinnoirea politelor si pentru constatarea si instrumentarea daunelor.
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
UNSAR reprezinta 20 de companii de profil care detin o pondere de peste 80% din piata locala de asigurari, conform sursei citate. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apararea si reprezentarea intereselor asiguratorilor si reasiguratorilor din Romania, participarea la imbunatatirea cadrului legislativ in domeniul asigurarilor, promovarea activitatii de asigurari in Romania si promovarea dezvoltarii cat mai durabile a industriei de profil pe plan intern si international.