Regulamentul intern reprezinta actul prin care angajatorul stabileste regulile de desfasurare a activitatii in unitatea respectiva.
Regulamentul intern cuprinde cel putin urmatoarele categorii de dispozitii:
a) reguli privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii;
b) reguli privind respectarea principiului nediscriminarii si al inlaturarii oricarei forme de incalcare a demnitatii;
c) drepturile si obligatiile angajatorului si ale salariatilor;
d) procedura de solutionare a cererilor sau a reclamatiilor individuale ale salariatilor;
e) reguli concrete privind disciplina muncii in unitate;
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Legis Plus Legislatia Muncii
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
f) abaterile disciplinare si sanctiunile aplicabile;
g) reguli referitoare la procedura disciplinara;
h) modalitatile de aplicare a altor dispozitii legale sau contractuale specifice;
i) criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor.
Sursa: PortalCodulMuncii.ro