"Va rog un model pentru dispozitia administratorului privind infiintarea serviciului privat pentru SU conform ordin 75/2019", se intreba cineva, pe PortalSSM.ro
Emiterea avizului de infiintare a serviciului privat se solicita printr-o cerere scrisa, insotita de documentele prevazute in anexa nr. 8, depuse in dublu exemplar, certificate pentru conformitate cu originalul:
Dispozitia administratorului/conducatorului privind infiintarea serviciului privat pentru situatii de urgent;
Organigrama serviciului privat;
Regulamentul de organizare si functionare;
Tabel cu materialele si tehnica de interventie din dotare stabilita conform normei proprii de dotare;

Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale

Noua lege a pensiilor Ghid practic

Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Documente care atesta obtinerea in baza unui titlu valabil a dotarii serviciului privat.
ATENTIE!
Documentele de infiintare sunt pentru un serviciu de categoria P1 (fara autospeciala de interventie) alcatuit dintr-un sef de serviciu, compartiment prevenire si echipe specializate.
Un model de dispozitie privind infiintarea serviciului privat pentru situatii de urgenta conform Ordin 75/2019, plus o decizie care cuprinde organigrama si atributiile AICI >>>