Raluca Dimitriu, cel mai apreciat lector specialist in dreptul muncii din Romania, va asteapta la un webinar exceptional: Back to business. Reguli aplicabile raporturilor de munca pe parcursul starii de alerta! Inscrieti-va acum!
Pandemia de coronavirus a schimbat radical modul in care va trebui sa gestionati de acum incolo relatia cu angajatii dvs. Astfel ca situatii banale, cum este cea de mai sus, capata dintr-odata potentialul sa va creeze mari pobleme.
Daca nu sunt gestionate CORECT, ele va pot aduce amenzi dure sau chiar o acuzatie grava: zadarnicirea eforturilor pentru combaterea raspandirii infectarii cu COVID-19! Mai ales ca, asa cum se tot vehiculeaza in ultima vreme, vor urma controale foarte stricte din partea ITM.
In cadrul webinarului Back to business. Reguli aplicabile raporturilor de munca pe parcursul starii de alerta, dansa va expune, comenta si solutiona dificultati punctuale cu care va veti intalni in urmatoarea perioada.
Legis Plus Legislatia Muncii
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Veti beneficia de o sesiune de consultanta de exceptie, direct din fata calculatorului dvs.!
Alte exemple de situatii dificile pentru orice angajator!
Stiti ce aveti de facut?
1. Firma dvs. isi reia activitatea, dar dupa cateva zile un angajat va anunta ca a mers la medic si a fost confirmat cu COVID-19. Ce masuri urgente trebuie sa luati? Pe cine anuntati?
2. Doriti ca un angajat sa plece in delegatie, dar acesta se teme de o posibila infectare cu COVID-19 si refuza. Il puteti obliga totusi sa plece? Ce variante legale aveti la dispozitie?
3. Un salariat va anunta ca prefera sa lucreze de acasa pe intreaga durata a starii de alerta. Sunteti obligat sa fiti de acord cu solicitarea lui?
Aflati raspunsurile in data de 29 mai 2020, participand la webinarul sustinut de prof. univ. dr. Raluca Dimitriu! Trebuie doar sa va instalati comod acasa in fata calculatorului/laptop-ului si sa va conectati pe baza de username si parola pe platforma www.videoseminarii.ro (le veti primi prin e-mail, cu doua zile inainte de eveniment). Inscriere si mai multe detalii AICI!
Descoperiti doar unele dintre TEMELE abordate la WEBINAR:
- Planul de limitare a efectelor pandemiei asupra salariatilor si colaboratorilor. Ghid practic de elaborare personalizat pe nevoile firmei
- Continuarea activitatii cu salariatii in regim de telemunca. Ce aveti de facut.
- Reorganizarea activitatii:
- TIMPUL: Programul de lucru decalat, comprimat, inegal, individualizat, redus
- SPATIUL: Locul muncii. Noi reguli de amenajare
- Tipul de repaus: pauzele de masa si concediile
- Ce faceti in ipoteza in care aveti un salariat confirmat cu COVID 19?
- Mentinerea normelor privind somajul tehnic si privind zilele libere acordate parintilor. Probleme aparute in practica
- Aveti sindicat in firma? Cum procedati in relatia cu acesta. Raporturile colective de munca: conflicte colective, contracte colective. Obligatia de informare si consultare.
Detalii complete AICI! Profitati acum!