Asadar, orice angajator ar trebuie sa fie constient de faptul ca, cele mai importante calitati ale unui manager HR reprezinta cheia succesului, atunci cand vine vorba de buna functionare a unei companii.
Deci, care sunt abilitatile VITALE ale unui manager HR?
- cel responsalbil de resursele umane ar trebui sa stie totul despre evaluarea performantelor angajatilor din organizatia pe care o reprezinta, acest aspect fiind fundamental
- un manager de resurse umane ar trebui sa aiba excelente abilitati de comunicare; acest fapt se tot repeta, dar este necesar, dat fiind faptul ca este un element esential in gestionarea corecta a unei echipe. Un angajat ar trebui sa se simta oricand confortabil sa discute cu managerul HR, doar in acest fel orice problema se poate rezolva
- alt aspect important il reprezinta abilitatile solide de motivare a angajatilor; de asemenea, un manager HR de succes va sti cum sa gestioneze bugetul de resurse umane si sa eficientizeze toate celelalte resurse de energie si timp, pentru ca rezultatele angajatilor sa fie mereu demne de aprecieri
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
- medierea conflictelor de la locul de munca este alta abilitate pe care orice manager HR ar trebui sa o detina; avand in vedere unicitatea oamenilor si a modurilor lor de exprimare si de comportare, un astfel de manager trebuie sa fie oricand capabil sa rezolve astfel de situatii, fara a fi partinitor
Deci, acestea sunt doar cateva aspecte cu care ar trebui sa fie familiarizat orice aspira la functia de manager HR, care nu este nici pe departe atat de simpla, cum ar putea parea, la prima vedere.