Cu siguranta cei mai buni dintre salariati au anumite competente care ii diferentiaza de ceilalti, iar un manager ar trebui sa fie la curent cu acestea.
Asadar, un angajat perfect ar trebui sa...
- aiba excelente abilitati de comunicare, sa comunice cat mai bine cu cei din jur, indiferent ca e vorba de superiori, colegi sau clienti. Asa ca, este important ca atunci cand un candidat se prezinta la interviu, angajatorul ar trebui sa stie daca stii sa asculti, daca ai incredere in tine, daca te uiti sau nu in ochii sai atunci cand vorbesti, etc. Toate aceste detalii sunt importante si vor conta in ochii unui manager care stie sa aleaga.
- onestitatea este alta caractetistica a unui angajat ideal si arata daca un candidat in cauza este un om integru; asa ca nu este indicat sa se "infloreasca" CV-ul cu tot felul de chestiuni care nu sunt adevarate si care pot pune intr-o situatie penibila atat candidatii cat si managerii HR.
- motivatia este acea calitate a angajatilor care ii va ajuta si pe cei din jurul lor sa fie mai buni. Cel mai bun exemplu in acest sens sunt acei manageri care au discursuri motivationale de exceptie, menite sa ii ajute si pe ceilalti sa devina mai buni, in domeniul lor.
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Desigur, asa cum banuiesti sunt multe ale metode prin care poti testa un angajat, dar este fundamental sa fii atent la cateva caracteristici definitorii, pentru a sti ce trebuie sa urmaresti atunci cand este pe punctul de a angaja pe cineva.