Managementul resurselor umane trebuie sa fie foarte bine gestionat, altfel imaginea companiei va avea de suferit, iar pierderile financiare vor exista, de asemenea. Este extrem de important ca salariatii sa fie competenti si sa isi cunoasca foarte bine atributiile.
Care sunt cele mai frecvente greseli ale departamentului HR?
- in primul rand, pachetul salarial si beneficiile nu sunt deloc atragatoare pentru angajati, iar acestia isi pierd interesul pentru companie; de aceea este greu de gasit un salariat pe masura asteptarilor; pentru a stimula un angajat, acesta este punctul de plecare, alaturi de un mediu de lucru placut, aprecierea superiorilor, etc, acestea fiind alte lucruri importante, pe care angajatii le vor aprecia
- nu se acorda atentie procesului de integrare, iar un nou angajat trebuie sa faca eforturi pentru a invata cat mai repede sarcinile aferente jobului; acestia trebuie sa invete de la cei pe care-i vor inlocui sau chiar de la seniori, in unele cazuri, fapt care nu ii ajuta suficient de mult. Este indicat ca noul salariat sa fie pregatit de superiorul sau direct, asa va intelege exact ce are de facut si care este sensul pe care-l urmeaza compania
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Medicina muncii un aliat al angajatorului
- foarte multi manageri HR cred ca este suficient sa fie buni in a alege personalul, dand importanta doar procesului de recrutare in sine; dupa aceea isi pierd interesul, iar noul salariat intampina probleme in procesul de integrare, nu se simte motivat, iar de aici pot pleca multe probleme. Un angajat se poate razgandi in privinta postului pe care-l ocupa, iar o companie poate pierde un om valoros, din aceasta cauza
Orice angajat va aprecia un manager de resurse umane cu care poate sa discute orice problema il preocupa, legata de postul sau. De asemenea, orice specialist in domeniu ar trebui sa incurajeze salariatii sa progrese, sa invete cat mai multe in domeniul lor, pentru a deveni resurse valoroase pentru compania in cauza.