Ei bine, sa nu va ganditi cumva ca un astfel de manager ar fi vreun supraom, dotat cu o viziune si o inteligenta iesite din comun. Nu! Secretul lui e simplu si il constituie in realitate o serie de strategii moderne de management!
E vorba despre strategii care ii permit, in principiu, sa faca 3 lucruri:
- sa afle informatii exacte si complete despre tot ceea ce se intampla in organizatia sa;
- sa coreleze apoi aceste informatii cu cele mai eficiente decizii;
- sa elimine factorii perturbatori (de obicei conflicte interne) care pot pune in pericol aplicarea eficienta a respectivelor decizii.
- Acesta e tot secretul.
Aflati chiar acum care sunt aceste strategii din lucrarea Ghidul practic al liderului remarcabil, detalii AICI >>>
Veti avea o surpiza foarte placuta, veti descoperi ca este vorba despre chestiuni accesibile si foarte usor de aplicat, care tin de motivarea angajatilor, relatiile dintre ei, calitatea muncii, procesele de control, satisfactia clientului. Sunt strategii care pot fi aplicate in orice firma, indiferent ca are 5.000 de angajati sau doar 10!
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Ce avantaje clare si concrete va aduc aceste instrumente si strategii de management?
Iata doar cateva exemple de astfel de avantaje:
Puteti sa identificati clar factorii, atat interni cat si externi, care interfereaza cu activitatea si interesele firmei. Chiar daca in anumite momente sau la anumite nivele ei nu par semnificativi, realitatea dovedeste ca toti acesti factori au influenta lor, uneori mult mai mare decat ne-am putea imagina;
Puteti sa identificati si sa dezvoltati acele elemente responsabile pentru grosul profitului firmei, indiferent ca este vorba despre produse, servicii, angajati, clienti, furnizori. Nu mai trebuie sa consumati resurse pentru a gestiona elemente cu eficienta redusa, cand aceste resurse pot fi redirectionate spre lucruri mult mai profitabile.
Puteti sa aflati rapid ce anume a cauzat o anumita problema sau, din contra, ce a favorizat obtinerea unui anumit rezultat dorit. Strategia care se aplica aici este utila pentru orice aspect legat de activitatea firmei, indiferent ca este vorba despre productia de bunuri, servicii sau despre calitatea relatiilor cu clientii.
Puteti stabili cu mare precizie care sunt factorii interni si externi ce influenteaza fluctuatia personalului in firma.
Puteti imbunatati spectaculos procesele de lucru, astfel incat procentul de erori sau defecte sa fie sub 3-4 bucati la 1 milion de piese produse. Adica 99,9% produse perfecte! Da, este posibil sa organizati un proces astfel incat el sa produca rezultate intr-o anumita plaja de erori fata de o medie.
Comandati chiar acum exemplarul dvs. din „Ghidul practic al liderului remarcabil”, detalii AICI >>>
O problema majora pe care aceasta lucrare o rezolva: gestionarea eficienta a conflictelor!
Toate studiile arata ca in orice firma, fara exceptie, tensiunile, nemultumirile, frustrarile, nervii, amenintarile cu demisia fac parte din peisajul cotidian. Conflictele constituie, asadar, o realitate si ele sunt alimentate de mai multi factori:
- neclaritatea sarcinilor ce revin fiecarui angajat
- favoritismele
- comunicarea slaba
- oportunitatile inegale de afirmare profesionala
- sistemul de salarizare
- incalcarea nepedepsita a regulilor companiei
- ierarhiile “nenaturale”
- personalitatile dificile ale angajatilor
Lucrarea Ghidul practic al liderului remarcabil analizeaza in mod profesionist aceste aspecte si va arata NU cum sa evitati conflictele, ci cum sa le administrati eficient, astfel incat atunci cand vor aparea din nou sa fiti pregatit sa le stingeti/rezolvati din fasa.
IMPORTANT!
Un studiu realizat de catre Asociatia Americana de Management releva faptul ca managerii din nivelurile superioare si de mijloc isi consuma zilnic cca 2 ore din timpul lor pentru a incerca sa rezolve situatii conflictuale!
Din fericire, problema aceasta (inevitabila!) a conflictelor dintr-o companie poate fi solutionata eficient, cu efecte pozitive pe toate planurile (inclusiv financiar), daca urmati anumite reguli de baza stabilite de specialistii in cultura organizationala. Gasiti aceste reguli in Ghidul practic al liderului remarcabil, COMANDA chiar ACUM >>>