Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Aveti nevoie de un nou post in cadrul companiei? LISTA de intrebari pentru managerii HR

14 /Nov2023
Aveti nevoie de un nou post in cadrul companiei? LISTA de intrebari pentru managerii HR
Tags: un nou post in cadrul companieidosare de personal

In primul rand, anticipati nevoile de recrutare si analizati sursele de forta de munca disponibile, inainte de a lua o decizie. Nu initiati automat procedura de recrutare.

 Stabiliti mai intai daca aveti nevoie cu adevarat de acel post sau de un titular pentru un post vacant si daca sarcinile aferente acestuia nu pot fi realocate altor posturi.

Atentie, ITM-ul solicita la control dosarele de personal ale salariatilor! Lipsa acestora se sanctioneaza cu amenda de 8.000 de lei!

Va oferim o lucrare cu toate documentele,  gata intocmite, pe care trebuie sa le contina aceste dosare: Dosarul personal al salariatului, detalii AICI >>>

Succesul recrutarii este dificil de obtinut daca posturile sunt vag definite. Indiferent daca postul este mai vechi sau este nou-creat, precizati clar ce ofera si ce anume cere titularului sau. Revedeti specificarea postului vacant, incluzand detalii precise despre calitatile, experienta si calificarile necesare, data de incepere a activitatii si caracteristici ale locului de munca. Luati in calcul si compatibilitatea dintre candidat si persoanele cu care va lucra (seful direct).


Aveti nevoie de un nou post in cadrul companiei?

 

Iata la ce intrebari trebuie sa va raspundeti: 

    • Care sunt obiectivele postului vizat?
    • Cum sunt indeplinite aceste obiective in prezent?
    • Este nevoie de acest post pe o perioada scurta sau permanent? Va exista acest post si peste un an, de pilda?
    • Cel care indeplineste in prezent sarcinile acestui post este supraincarcat in munca?
    • Cum se vor modifica rezultatele activitatii firmei prin infiintarea acestui post?
    • Complexitatea si volumul activitatii pe acest post ocupa timpul normal de lucru al unui angajat?
    • Pot fi sarcinile postului redistribuite in formula actuala?
    • Care sunt costurile impuse de noul post?
    • Cat va costa gasirea si atragerea angajatului potrivit?
    • Unde poate fi gasit acest angajat?

    • Cum este privita in organizatie introducerea noului post?
    • Care vor fi modificarile ce vor interveni in structura ierarhica?
    • Care este cel mai rau lucru care se poate intampla daca postul nu va fi totusi infiintat...mai multe in Lucrarea Dosarul personal al salariatului, realizata de expertii de la Rentrop & Straton, detalii AICI >>>

de Cristina Savu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Aveti nevoie de un nou post in cadrul companiei? LISTA de intrebari pentru managerii HR":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".