Care sunt cele mai bune metode pentru a concepe un anunt de angajare eficient?
1. Cititi anunturile existente in presa pentru posturi similare.
Atunci cand urmariti astfel de anunturi, fiti atent la:
– dimensiuni,
– frecventa aparitiilor,
– salariile oferite.
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Concepeti anuntul cat mai clar cu putinta, cat mai dinamic si mai atractiv.
Feriti-va de texte plictisitoare, anoste.
2. Incercati sa atrageti cu precadere candidatii vizati de firma, adica aceia care corespund specificatiilor postului.
3. Promovati, prin intermediul textului, atat postul vacant, cat si organizatia in ansamblu.
Imaginea firmei este importanta. Nimeni nu va da atentie unui anunt al unei firme despre care se stie ca este in dificultate. Potentialii candidati vor sa afle ca postul este platit bine, ca be neficiile sunt atragatoare, ca localizarea este buna si ca exista posibilitati de promovare.
4. Asigurati-va ca denumirea postului este scoasa in evidenta si ca ea corespunde respon sabilitatilor descrise in anunt (de exemplu, „asistent(a) administratie“ suna mult mai impozant decat „functionar(a) dactilograf(a)“).
Oferiti o scurta descriere a postului
Scopul este acela de a atrage cat mai multi candidati competenti. Pentru aceasta, indicati foarte precis cerintele postului si tipul de persoana pe care o considerati potrivita pentru acel post. Precizati atributele speciale: talentul, indemanarea, experienta, educatia si calificarile necesare viitorului angajat. Nu mentionati insa tipul de personalitate pe care il cautati. In caz contrar, va veti crea un dezavantaj: candidatii care nu intrunesc conditiile vor cauta cu siguranta sa va „pacaleasca“, iar aprecierea dvs. va fi mult mai ingreunata.
Subliniati trasaturile unice ale postului oferit.
5. Alegeti una dintre caracteristicile pozitive ale firmei/afacerii dvs. (cu dezvoltare rapida, dina mica etc.) si mentionati-o in anunt, pentru a atrage cat mai multi candidati.
6. Mentionati recompensele postului si celelalte beneficii pe care le ofera firma (instruirea, spre exemplu). Multi candidati potentiali ar putea renunta, nestiind nimic despre acestea. Nu este necesara precizarea salariului acordat decat in cazul in care acesta este deosebit de atractiv. Cel mai adesea, subiectul va fi reluat pe parcursul interviului de angajare.
7. Prezentati posibilitatile de promovare ale viitorului angajat.
Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, precum si realizarea unui anunt eficient urmariti https://www.portalresurseumane.ro/