Instrumente de lucru nr. 1 pentru specialistii de HR

Cum conduci o echipa de succes?

12 /Apr2016
Tags: echipamanagement echipacomunicaredezvoltare profesionalamotivare

Fie ca tocmai ai fost promovat ca manager, fie ca te afli in postura de a prelua o noua echipa, principala ta responsabilitate este sa conduci acea echipa spre succes.

Chiar daca ai deja o strategie bine pusa la punct si obiective masurabile foarte clare, succesul unei echipe depinde, in mare masura, si de modul in care membrii sai sunt coordonati.

Iata cele mai importante principii pe care trebuie sa te bazezi pentru a garanta succesul echipei tale:

Delegarea sarcinilor

Una din prioritatile oricarui manager de echipa trebuie sa fie delegarea. Delegarea corecta presupune trasarea eficienta a sarcinilor si repartizarea lor in mod optim. Incepe prin a comunica echipei care sunt rolul si obiectivele sale principale.
Pasul doi consta in evaluarea competentelor, experientei si indatoririlor fiecarui membru, astfel incat sarcinile sa fie repartizate corespunzator.

Motivarea personala

Porneste de la convingerea ca totii membrii echipei au ceva unic de oferit si ca muncesc cu entuziasm. Insa, atunci cand vine vorba de motivare, este esential sa te raportezi la fiecare in mod individual. Acorda fiecaruia in parte sustinerea de care au nevoie pentru performanta maxima.

Dezvoltarea echipei

Cea mai eficienta metoda de dezvoltare a unei echipe este feedback-ul constructiv din partea managerului. Evaluarea constanta si flexibilitatea in privinta directiei generale vor asigura imbunatatirea permanenta a rezultatelor. Ajuta angajatii sa devina versiunea lor profesionala cea mai buna! Indruma-i in directia care le dezvolta cel mai bine abilitatile.


Comunicarea cu oamenii din afara echipei

Seful tau este cea mai importanta persoana din afara echipei cu care trebuie sa comunici eficient. Nu ezita sa ii prezinti atat rezultatele echipei tale, cat si obstacolele care va impiedica sa performati optim. Propune variante pentru imbunatatirea activitatii si fii deschis la sugestiile sale.

La fel de important este sa fii atent si la modul in care interactioneaza echipa ta cu alte departamente. In cazul in care exista confuzii sau blocaje de comunicare, actioneaza prompt si echidistant. Incurajeaza o mai buna comunicare intre membrii echipei tale si celelalte echipe cu care colaboreaza.

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Votati articolul "Cum conduci o echipa de succes?":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 7 voturi


Comentarii 0 comentarii
Click aici si adauga propriul comentariu



Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".
© copyright 2012 - 2024 Resurse-Umane.ro . Toate drepturile rezervate.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz

Atentie la hartuirea la locul de munca!

Protejati-va impotriva amenzilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

Completati adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit "Hartuirea si discriminarea la locul de munca. Noutati legislative si studii de caz".