Specialistii de la organizatia britanica Chartered Institute of Personnel and Development au identificat principalele abilitati si arii de activitate pe care trebuie sa te axezi, penteu o cariera de succes.
Calitatile unui specialist in Resurse Umane
Capabil sa ia decizii rapide - ceea ce presupune analiza eficienta a informatiilor disponibile si luarea unor decizii ferme
Dispus sa invete lucruri noi - o minte mereu curioasa si deschisa la nou va fi mereu la curent cu cele mai noi tendinte in HR
Orientat spre rezultate - perseverenta in obtinerea succesului trebuie imbinata cu gandrea strategica si flexibilitate in descoperirea solutiilor
Cooperant - capacitatea de a comunica eficient atat cu oamenii din celelalte departamente cat si cu persoanele din exteriorul companiei este esentiala
Principalele arii de activitate

Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii

Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic

40 Modele de Regulament Intern
Dezvoltare organizationala - asigura cele mai bune conditii pentru dezvoltarea culturii, valorilor si mediului organizational
Descoperirea si motivarea celor mai talentati angajati - presupune capacitatea de a atrage in companie oamenii care vor face diferenta pe termen lung
Invatare si dezvoltare - unul din rolurile responsabilului HR este de a se asigura ca oamenii de la toate nivelurile organizationale detin informatiile si cunostintele necesare pentru a performa
Relationarea cu angajatii - Specialistul HR asigura comunicarea eficienta intre personal si management. Comunicarea transparenta si sustinerea dezvoltarii angajatilor sunt esentiale