Specialistii de la organizatia britanica Chartered Institute of Personnel and Development au identificat principalele abilitati si arii de activitate pe care trebuie sa te axezi, penteu o cariera de succes.
Calitatile unui specialist in Resurse Umane
Capabil sa ia decizii rapide - ceea ce presupune analiza eficienta a informatiilor disponibile si luarea unor decizii ferme
Dispus sa invete lucruri noi - o minte mereu curioasa si deschisa la nou va fi mereu la curent cu cele mai noi tendinte in HR
Orientat spre rezultate - perseverenta in obtinerea succesului trebuie imbinata cu gandrea strategica si flexibilitate in descoperirea solutiilor
Cooperant - capacitatea de a comunica eficient atat cu oamenii din celelalte departamente cat si cu persoanele din exteriorul companiei este esentiala
Principalele arii de activitate
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Dezvoltare organizationala - asigura cele mai bune conditii pentru dezvoltarea culturii, valorilor si mediului organizational
Descoperirea si motivarea celor mai talentati angajati - presupune capacitatea de a atrage in companie oamenii care vor face diferenta pe termen lung
Invatare si dezvoltare - unul din rolurile responsabilului HR este de a se asigura ca oamenii de la toate nivelurile organizationale detin informatiile si cunostintele necesare pentru a performa
Relationarea cu angajatii - Specialistul HR asigura comunicarea eficienta intre personal si management. Comunicarea transparenta si sustinerea dezvoltarii angajatilor sunt esentiale