Domeniul legislatiei fiscale a fost schimbat de acte normative precum:
- OUG nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere platite parintilor si altor categorii de persoane in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OUG nr. 111 / 2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV2;
- OUG nr. 2/2022 privind stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. De asemenea, s-a avut in vedere necesitatea actualizarii anexelor si instructiunilor de completare, in functie de problemele semnalate din practica.
Noul model al formularului 112. Ce s-a modificat si ce trebuie sa contina?
Vorbim despre urmatoarele noutati:
- introducerea in Nomenclatorul „Tip asigurat pentru alte entitati asimilate angajatorului” din Anexa nr. 3, a unui nou tip de asigurat, respectiv „Pensionari, care realizeaza venituri din pensii, declarati de Casa Nationala de Pensii Publice, prin casele teritoriale de pensii si de casele sectoriale de pensii, precum si cei declarati de alte entitatile care platesc venituri din pensii”
- introducerea unor noi valori in Anexa 5 - Nomenclatorul „lndicativ conditii speciale/deosebite”...cititi continuarea pe legislatiamuncii.ro >>>