Cu cat un candidat are un CV mai "pompos" si pare sa fie mai experimentat, cu atat are sanse mai mari de a lua postul scos la concurs. Cei care nu par sa aiba pe hartie cele mai bune calitati sunt dati rapid la o parte, de cele mai multe ori.
Recunosti acest adevar? Daca profesezi in domeniu, mai mult ca sigur stii despre ce este vorba si nu poti nega aceasta realitate.
Tocmai pentru a deschide ochii angajatorilor si a managerilor in resurse umane, Regina Hartley, directorul HR de la UPS s-a gandit sa aduca in vedere aceasta chestiune delicata.
Aceasta considera ca si cei care nu au cel mai bun CV merita o sansa. In viziunea lui Harley, acestia sunt de cele mai multe ori manati de dorinta de as-i depasi limitele. Multi dintre ei nu au avut acces la cea mai buna educatie, dar sunt dispusi sa invete. Iar atunci cand primesc o sansa o valorifica din plin.
Pe de alta parte, cei care au CV "perfecte" stiu ca pot sa isi gaseasca joburi mai repede, asa ca de multe ori prestatia acestora este dezamagitoare. Nu se implica asa cum sustineau la inceput, au pretentii mari si de multe ori isi dau demisia rapid, fara un motiv aparent. Tind sa fie mai putini "fideli" angajatorului care le-a dat o sansa.
Medicina muncii un aliat al angajatorului
40 Modele de Regulament Intern
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Asa ca Harley ii sfatuieste pe toti specialistii HR sa-i cheme la interviu si pe cei care nu sunt dezirabili, in prima faza. Din experienta directorului, acestia pot fi deosebiti, iar odata ce ai oportunitatea de a discuta si a-i observa, acesti candidati se pot dovedi a fi adevarate comori.
Acesti angajati vor sa multumeasca pentru sansa primita, asa ca sunt dispusi sa munceasca din rasputeri si sa fie cei mai buni la locul de munca.
Aceasta este concluzia directorului HR cu privire la cei care nu au CV-uri perfecte.
Companiile sunt de parere ca studentii ar trebui sa invete "soft skils" in timpul facultatii
Fara doar si poate, comunicarea este de baza in orice domeniu ai activa, asa ca din ce in ce mai multe companii pun accent pe acest aspect. In acest context, angajatorii considera ca facultatile trebuie sa se orienteze pe formarea de „soft skills“ ale viitorilor angajati.
Asadar, comunicarea si lucrul in echipa sunt factori care fac diferenta la angajare...citeste mai multe aici >>>