Raspunsul specialistului:
Inregistrarea la nivelul societatii a deciziilor emise de conducere, conform prevederilor legale si documentelor interne ale societatii, reprezinta, in opinia noastra, o etapa a procesului decizional la nivelul respectivei societati.
Prin urmare, apreciem ca modalitatea concreta de inregistrare a deciziilor ar trebui sa faca obiectul unei proceduri interne, procedura in care sa fie stabilit si acest flux referitor la registrele in care respectivele decizii trebuie inregistrate si structura/persoanele carora le-a fost stabilita competenta gestionarii respectivului registru.
Astfel, daca la nivelul societatii registrul in care sunt inregistrate si datate toate deciziile emise de conducator este, potrivit normelor/procedurilor interne, de competenta structurii de resurse umane, apreciem ca aceasta este calea de urmat, fara a mai fi necesara inregistrarea documentelor in cadrul altor structuri, inclusiv secretariatul conducerii.

Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic

KIT-ul de documente instant obligatorii in Legislatia Muncii si Salarizare

33 instrumente vitale pentru un management de succes
Raspuns oferit de Alexandra Nedelcu, Expert Legislatia muncii, pentru PortalCodulMuncii.ro >>