Desigur ca nu este un lucru simplu, in special cand vorbim despre criza fortei de munca cu care se confrunta si piata muncii din Romania. Asa ca ne-am gandit sa iti spunem care ar fi intrebarea pe care ar trebui sa te gandesti sa o adresezi angajatilor tai, in fiecare an. Nu de alta, dar doar asa iti vei putea da seama de intentiile lor, dorinta de a se imbunatati si chemarea pe care o am pentru jobul pe care-l executa.
Sarah Wagener, un fost executive manager in recrutare si selectie de la compania DoorDash, care a activat si la Facebook ca recruiter, a hotarat sa dezvaluie cateva secrete.
Conform businessinsider.com, Sarah are obiceiul de a-i intreba pe angajatii care vor sa promoveze urmatoarea chestiune: consideri ca ai reusit sa fii un profesionist in jobul tau curent? Ai facut totul pentru ca lucrurile sa mearga bine? De obicei, primeste raspunsul "nu", asa cum te asteptai deja probabil.
Wagener a mai precizat ca de obicei oamenii tind sa fie surprinsi atunci cand aud aceasta intrebare. Dar, cu toate acestea angajatii tind sa fie cinstiti cu cei care i-au angajat. Se simt in siguranta sa le spuna unde cred ei ca gresesc si ce cred ca ar putea imbunatati.
Tocmai de aceea este foarte important sa creezi un "cerc de incredere" in cadrul companiei. Este fundamental ca echipa sa se simta in siguranta si sa destainuie aceste informatii. In acest fel, isi vor da seama cum pot face lucrurile mai bine, care este pasul urmator, etc. Multi realizeaza chiar ca exista multe provocari si in actualul job!
Legis Plus Legislatia Muncii
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Google este recunoscut pentru aceasta strategie de a-si incuraja angajatii sa fie mai buni, iar managerii HR si recruiterii vorbesc in aceeasi masura si de esecuri si de succese. Acestia nu pun presiune asupra angajatilor si le explica ca si un esec poate fi o resuista. In sensul ca sigur vei invata ceva, daca iti vei da interesul.