Activitatea de prevenire desfasurata de un serviciu privat pentru situatii de urgenta are drept scopuri:
- asigurarea respectarii prevederilor actelor normative si ale celorlalte reglementari privind apararea impotriva incendiilor si protectia civila;
- identificarea, evaluarea si analizarea pericolelor potentiale prin aprecierea posibilitatilor de aparitie a lor si a consecintelor acestora asupra vietii oamenilor, mediului si bunurilor materiale;
- constientizarea riscurilor prin schimbul reciproc de informatii dintre personalul care executa controlul de prevenire, factorii de decizie, personalul angajat si alte persoane interesate sau implicate;
- informarea salariatilor privind pericolele potentiale, precum si modul de comportare in situatii de urgenta.
Formele activitatii de prevenire desfasurate de un serviciu privat pentru situatii de urgenta sunt:
- Controlul
- Serviciul de rond
- Supravegherea
- Instruirea preventiva
Etapele unei activitati de prevenire eficiente sunt:
- Planificarea
- Organizarea
- Desfasurarea
- Finalizarea
I. Planificarea activitatii de prevenire
250 Modele Fise de Post
Legis Plus Legislatia Muncii
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
...citeste mai multe pe PortalSSM >>>