Desigur ca, pentru ca acest scenariu sa devina realitate, trebuie sa stim cum sa motivam angajatii, oferindu-le cursuri de formare profesionala interesante, menite sa-i sustina in bunul demers al muncii lor.
Daca optam pentru cursuri online care nu fac altceva decat sa ofere o diploma participantilor, fara sa le ofere o perspectiva inedita asupra taskurilor pe care le au la locurile lor de munca, sa nu ne asteptam ca randamentul sa fie imbunatatit.
Asadar, aici va fi o misiune pe care managerul HR, impreuna cu echipa sa, trebuie sa o duca la un bun final. Ne referim la faptul ca este necesara o "investigatie" pentru a descoperi acele firme serioase, de incredere, care ofera cursuri online de formare profesionala calitative, menite sa aduca un plus de nouatate, atat pentru angajati cat si pentru angajatori.
Desigur ca exista platforme care permit inclusiv verificarea salariatului care urmeaza un astfel de curs online. In sensul ca puteti vedea in ce stadiu al cursului se afla, cum se descurca, etc.
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Legis Plus Legislatia Muncii
Asa ca este momentul sa ne aliniem cu tehnologia si sa intelegem ca telemunca, munca hibrid sau munca de la domiciliu au schimbat regulile jocului. De acum incolo, formarea profesionala se poate desfasura online, fara doar si poate.
Cum verifici daca firma care ofera cursuri online este atestata? Care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca?
Firmele care ofera astfel de cursuri, trebuie sa ofere urmatoarele facilitati, conform Ordinului enuntat mai sus:
a) datele de identificare a programului de formare profesionala;
b) conditiile de acces;
c) obiectivele exprimate in competentele profesionale ce urmeaza sa fie dobandite de fiecare persoana care urmeaza programul de formare profesionala, in concordanta cu standardele ocupationale recunoscute la nivel national;
d) durata de pregatire;
...citeste continuarea, precum si alte articole realizate de experti in HR, doar la PortalResurseUmane >>>