Concret, peste un sfert dintre angajatii romani (28%) si-ar schimba actualul loc de munca cu un altul care ofera un salariu atractiv si beneficii extra-salariale competitive, dar jumatate (48%) nu ar accepta un salariu mai mic pentru un post cu impact social mai mare,conform unui sondaj de specialitate, relateaza Agerpres.
77% dintre cei chestionati se gandesc si la impactul pe care il au din rolurile lor in societate, iar 43% considera ca implicarea in societate este echivalenta cu impactul direct al muncii pe care o fac.
7% dintre angajati vor sa devina antreprenori
De asemenea, 7% dintre angajati subliniaza ca ar vrea sa devina antreprenori, iar aproximativ 24% au ales actualul loc de munca datorita pachetului salarial, 17% au fost motivati de perspectivele de promovare si dezvoltare profesionala, 16% au apreciat flexibilitatea programului si tot 16% posibilitatea de a lucra online.
11% dintre respondenti si-au ales locul de munca pentru domeniul in care activeaza compania, iar acelasi procent pentru impactul pe care il are jobul actual. In plus, aproape 10% dintre angajati si-au ales locul de munca in functie de brandul companiei, in timp ce 8% in raport de manageri si de colegi.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Legis Plus Legislatia Muncii
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Dupa cum era de asteptat, salariul este principalul aspect care ii determina pe 19% dintre angajatii romani sa ramana la un loc de munca, in timp ce 18% sunt motivati de faptul ca au un loc de munca stabil. Pe de alta parte, 17% raman la acelasi loc de munca datorita echipei cu care lucreaza, iar 16% apreciaza faptul ca au un echilibru intre cariera si timpul liber. In jur de 11% dintre angajati raman la actualul loc de munca pentru recunoasterea pe care o primesc din partea echipei, 9% pentru impactul pe care munca lor il are in societate, 8% pentru perspectivele de dezvoltare profesionala si tot 8% pentru proiectele in care sunt implicati.
Precizam si ca pentru 43% din totalul celor chestionati, implicarea in societate inseamna sa simta ca munca lor are un impact pozitiv in comunitatea din care fac parte. Pe acest principiu, 23% dintre angajati simt ca se implica in societate atunci cand doneaza bani sau alte produse catre persoane sau asociatii, in timp ce 13% sustin ca aduc o contributie in momentul in care fac voluntariat.